محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1393/9/26 19:36
نویسنده : مامان فاطمه
433 بازدید
اشتراک گذاری

یادم رفت بگم از بس که همه از موهات ایراد میگرفتنو تلاش داشتن موهاتو تو این سرما از ته بتراشن

خودم دست به کار شدمو برای بار اول موهاتو مرتب کردم خخخخخ

فعلن موفق شدیم کسی کار به کار موهات نداشته باشه خندونک

 

گفته بودم عاشق تماشای تلویزیون شدی ؟؟اونم ار نوع حرفه ایش

در هر حالتی باشی باید برگردی سمت تلویزیون و برنامه مورد علاقتو ببینی

 

برای اولین بار هم توی یه جمع غریبی کردی مامان فدات بشه . زل زده بودی تو چشم مهمونمون و چند دقیقه بعدش شروع کردی به گریه . مهمونمون یه پسر کوچولو همسن خودت داره . کمی جیغ زد و باز هم شما ترسیدی و گریه کردی !با اینکه دفعه های قبل خوشحال بودیو باهم بازی میکردین

جدیدن هم وقتایی که بیداری حتمن باید پیشت باشم چون زودی شروع میکنی به نق زدن و بعدشم گریه

خلاصه که منو مجبور میکنی این وقتا تو کریر یا روروئکت بزارمو پیش خودم باشی تا نق نزنی

از اسباب بازیات نگفتم !

اسباب بازیاتو همش مثل هواپیما میگیری دستتو صدا در میاری از خودت و خدا نکنه متوجه بشی اسباب بازیه صدا داره . به هر طریقی شده تکونش میدی تا صداش دراد

یکی دوبار هم با شدت زدیشون به دست من که خیلی درد داشت همش با خودم میگم وقتایی که به خودت میخوره با این درده چطور کنار میای ایا؟

دیگه یادم نمیاد

بعدا میامو واست مینویسم عشق مامان

پسندها (3)

نظرات (2)

هستی مامی
28 آذر 93 19:51
سلاااام گلممم خوبی؟پارسا جونم خوبه؟ خب من میگم شاید بخاطر لثه اش باشه چون با دارو خوب نمیشه
مامان غنچه
1 دی 93 7:57
سلام. پسملی خوبه؟ کاشکی از موهاش عکس میذاشتی ببینیم چه شکلی شده شازدمون بوس واسه محمدپارسا