محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/11/29 21:12
نویسنده : مامان فاطمه
151 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل ماماني سلام قلب

ببخش نفسم كه كمتر ميام واست بنويسم. سعي ميكنم زود زود بيام از اين به بعد

از اين چند روزه واست بگم :

دفعه اخري كه رفتم پيش خانوم دكتر . بهم اجازه دادش كه بريم مسافرت .من و بابايي كلي خوشحال شديم . هم حال و هوامون عوض ميشه هم مامان بزرگ و بابا بزرگ و عمو رو ميتونيم از شهر ببريم بيرون اونا هم ي مدتي دور باشن از اينجا و روحيه شون بهتر بشه .

فقط همش دعا دعا ميكنم شما توي اين سفر خيلي خسته نشي و منم اذيت نشم و باعث ناراحتي كسي

نباشم. ولي ميدونم كه شما هم مثل منو بابايي سفرو خيلي دوست داري . كلا عشق دردر و بيرون رفتني فدات بشم

همين الانشم هر وقت ميريم بيرون تكونات ي جور ديگه ميشه و ماماني ميدونه كه شما هم خوشحالي از دور دور

احتمالا هم تو سفر عيدمون كه ميريم خونه آقاجون و مادرجون بريم خريد و وسايلاي پسملي نازمونو بخريم قلب. تا خدا چي بخواد نفس مامان

بابايي از همين الان داره خودشو واسه عيد حاضر ميكنه و كلي خوشحاله .

 

ديگه اينكه تو اين هفته بابايي واسه اولين بار تكون خوردناي جيگر مامانو از رو شكم ماماني ديد و كلي ذوق كرد . كاملا خوشحاليو ميشد تو چهرش ديد

الانم كه وقت تكونات من قربون صدقت ميرمو باهات صحبت ميكنم همش ميگه من حسوديم ميشه تو متوجه ميشي محمد پارسا تكون ميخوره اما من متوجه نميشم

راستي عزيزدلم ماماني امروز به كمك يكي از دوستاي مهربونش خاله سوگند يه غذاي جديد درست كردو بابايي هم كلي خوشش اومد . خاله سوگند گفتش بهت بگم دوست داره قلب

 

 

نفسم بازم ميام واست مينويسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سوگند
30 بهمن 92 0:16
عاشقتمممممممم
سوگند
30 بهمن 92 0:17
عاشقتممممم
سوگند
30 بهمن 92 14:42
خاله سوگندی که مامانی گفته من ها دوست دارم عزیز دلم
مامان فاطمه
پاسخ
منم دوستت دارم خاله سوگند
مامی موعود
2 اسفند 92 13:07
سلام خوبی؟ محمد پارسا جان خوبه؟ چه خبرا؟ دوستت دارم نی نی رو ببوس خخخخخ التماس دعا
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت الهه جونم ما خوبيم شكر خدا ماهم دوستت داريم نينيتو ببوس شماهم
مامان عرفان
8 اسفند 92 9:39
سلام عزیزم مبارکه نی نی نازت. عزیزم چند هفته هستی؟ نی نی منم پسره و توی هفته 29 هستم. خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام گلم . ممنون همچنين براي شما من تو هفته 25 هستم حتما ميام گلم
❤خونه نمدی❤
10 اسفند 92 1:44
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم ❤خونه نمدی ❤رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی