محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/12/12 23:44
نویسنده : مامان فاطمه
144 بازدید
اشتراک گذاری

  گل پسر مامان سلام قلب

 

عزيز دلم از ديشب تا امروز صبح هرچي صدات ميكردمو باهات صحبت ميكردم عكس العمل نشون نميدادي كلي مامانيو ترسوندي

تا امروز صبح كه كلي التماست كردم شماهم ناز كردنو تموم كرديو تكون خوردي

من فداي اون دست و پاي كوچولوت بشم عزيز دلم

ناز نكن واسم پسر گلم وقتايي كه كمتر تكون ميخوري دلنگرانت ميشم

مامانيو نگران نكن فدات بشم

 

راستي بابايي امروز سرما خورده و حالش حسابيييي بده

دعا كن با اون قلب كوچولوت كه زودي خوب بشه

همه زندگي من تو و بابايي هستين

به بابايي هم گفتم به تو هم ميگم نفسم خوب باشيد و سالم تا من خوشبخت ترين انسان روي زمين باشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوگند
13 اسفند 92 14:18
سلام محمد پارسا جونم اینقد لگد بزن اینقد تکون بخور خوابو از چشمای مامان فاطیماه بگیر تا حالش جا بیاد دوست دارم عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
خاله سوگند بدجنسسسس
مامان مهدیار
14 اسفند 92 21:13
سلام عزیزم.اول از همه بهت تبریگ میگم،خوشحالم ک تونستم شما رو لینک کنم اخه تقریبا پسر هامون همسن و سالن.امیدوارم دوستهای خوبی برا هم بشیم.به وبلاگ پسر منم سر بزنم منتظرتم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون و همچنين منم ب شما تبريك ميگم
مامان موعود
15 اسفند 92 10:41
سلام خاله فاطیما میبینم کهههههههههههههه عزیز خاله مثل نی نی ما مامانشو نگران کردهههههه ناقلا هااااا کلا تو کار نگران کردن ماهان خدا آقاتونم انشا الله شفا بده مواظب خودتون باشین بوس
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خاله الهه اره والا ي چند روزي هس حسابي ناز ميكنه واسه مامانش ممنونم عزيزم حالش امروز يكمي بهتر شده تو و نيني نازتو بخدا ميسپارم