محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

خواستگاري

1393/2/7 18:13
نویسنده : مامان فاطمه
108 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام

فدات بشم ماماني كه اينقدر پر جنب و جوشي . اينقدر مهربوني كه تا ميفهمي من نگرانتم بابت كم تكون خوردنات بلافاصله شروع ميكني به تكون خوردن و منو از نگراني در مياري . خيلي دوستت دارم عسلم قلب

 

عزيز دلم بالاخره ديشب واسه عمو ميثم رفتيم خاستگاري . هميشه از همون اول ازدواج اين حسو داشتم كه موقع ازدواج عمو ميثم من باردار باشم . جالبه كه اين اتفاق هم افتاد . ولي نميدونستم تو اين دوران سخت ميشه واسم خستگيش اينا به كنار همين كه بايد دنبال لباس و كاراي مراسم باشم سختمه . خدا خودش كمكمون كنه انشالله به خير و خوشي اين مراسمات هم تموم بشه

 

هنوز از كل ماجرا و اينكه تاريخ دقيق عقد كي باشه خبر ندارم اما به احتمال زياد سيزده رجب تولد اقا اميرالمومنين مراسم عقد برگزار بشه . 

خيلي خوشحالم كه خونواده كوچيك مادربزرگ اينا داره بزرگ ميشه و با اومدن زن عمو خيلي چيزا عوض ميشه و همينطور اينكه ديگه من تنها نيستم

كاش با زن عمو بتونيم دوستاي خوبي واسه هم باشيم

 

راستي وروجكم ديشب شما هم تو مراسم كلي خوشحال بودي و كلي تكون خوردي . من همش مراقب بودم كسي تكوناتو كه از رو شكمم حسابي معلوم بود نبينه اميدوارم موفق شده باشم نیشخند

 

بازم ميامو واست از تاريخ دقيقش ميگم نفسم ماچدوستت دارم عزيزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوگند
7 اردیبهشت 93 20:20
ای بابا چرا اسمی از من آورده نشده تو این نوشتهچند وقته عادت کردم تو نوشته ها همیششه اسمی از منم باشهکمرنگ نشم یهوبابا یه جایی حداقل اسمه منو ببررسیدگی کنین لدفن اهه این پسر کلا بازیگوشه میخواد اذیتت کنه تو نگران نشو جذب کردی دیگه بفرما بارداری الان اینکه میگی من از تنهایی در میام یعنی چی اونوقتپس من چی خب بچه هم میخواسته خودی نشون بده دیگه با تکوناش ایشالا به سلامتی مراسم برگزار شه
مامان فاطمه
پاسخ
شما تاج سري خانوووووم قهر نكن
مامان پارسا(افسانه)
8 اردیبهشت 93 17:13
مامان موعود
9 اردیبهشت 93 11:08
سلام گلم چه جالب واقعا چه تفاهمی اتفاقا برادر شوشوی منم همون موقع ها عقدیش باید باشه و ما هم باردار البته هنوز قطعی نشده ولی فکر کنم جوابا مثبته من گذاشتم قطعی که شد برای نی نی ام بنویسم امیدوارم خوشبخت باشن
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزيزم گفته بودي قراره بريد خاستگاري يادمه انشالله خوشبخت بشن من ديگه طاقتم نيومد تا اون موقع بصبرم خاهرجان ولي سخته ها با اين شكم تو مراسم