محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

ورود به ماه نهم و شروع شمارش معكوس

1393/2/18 10:03
نویسنده : مامان فاطمه
122 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام محبت

تا امروز 34 هفته و 3 روزه كه تو دل ماماني هستي فدات بشم ماه هشت هم تموم شده و تنها تا بغل گرفتنت يه ماه ديگه مونده محبتبغل

واسه اون لحظه كه تو رو بغلم بدن لحظه شماري ميكنم اما همه وجودم پر از استرس و ترسه خطا

كاش بتونم مامان خوبي واست باشم

ديشب كه با دلخوري بهت گفتم خيلي پسر بد و تنبلي هستي و نميچرخي  با تكونات همون موقع بهم فهموندي كه حرفمو فهميدي و ناراحت شدي غمگین. جيگرم تكونات يه طور ديگه بود

شنيده بودم ميگن جنين همه حرفا و رفتاراي مادرو ميفهمه اما حالا به خودم ثابت شد

يعني تو هرچيزي كه به ذهن من ميادو ميفهمي؟؟؟؟

حالا كه دارم فكر ميكنم انگار كلي كوتاهي كردم در حقت اين مدت . كاش بتونم جبران كنم

منو ببخش عزيزدلم

 

كاش مامان خوبي باشم واست از اين به بعد

دوستت دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ویدا
18 اردیبهشت 93 12:07
فاطمه دیشب الهام و شوهرش اومده بودن خونمون البته الهام (قدسی،هم اتاقیم که رشتش برق بود و لاغرم بود) اونم ماه 6 بارداریشه سیسمونیتو نشونش دادم کلی ذوق کرد گفت خیلی خوشکله اونم پسر داره ایشالله که هردوتون بسلامتی بچه هاتونو بقل بگیرید و بزرگ کنید
مامان فاطمه
پاسخ
چه خوب . از طرف من بهش تبريك بگو خيلي خوشحال شدم . انشالله بسلامتي فارغ بشه فداتون . نظر لطفشه انشالله خبر بارداريتو بهمين زودي بهمون بدي
مامان موعود
18 اردیبهشت 93 18:50
سلام گلم الهی به سلامتی ولی مگه بیست و سوم ماه هشتت تموم نمیشه؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنون عزيزم براساس هفته ها كه حساب كني 30 هفته ميشه7ماه تمام و 34 هفته و 2روز ميشه 8ماه تمام9ماه تمام ميشه 38 هفته و 4 روز اونوخ نيني بخاد كامل بمونه 40 هفته ميشه 9ماه و9 روز
سوگند
18 اردیبهشت 93 23:01
چرا پسرمو دعوا كردي هاااااااااااااا ديگه نبينم كمتر از گل بهش بگي مفهوم شد توهم نترس عزيزم همه چي خوب پيش ميره مطمئن باااااااااش
مامان فاطمه
پاسخ
چشم انشالله به اميد خدا مرسي عزيزم
ویدا
21 اردیبهشت 93 18:37
خو مطلب جدید بذار دیگههههههههههههههههههه من همش میام اینجا هیییییییییییچ خبری نییییییییییس
مامان فاطمه
پاسخ
به روي دو چشمم سعي ميكنم زود به زود بيام
ویدا
21 اردیبهشت 93 18:41
راستی یه عکس برام میل نمیکنی از خودت؟میخوام ببینم چقد چاق شدی و بهت بخندم
مامان فاطمه
پاسخ
چاق نشدم كهههه اينم چشم . در اولين فرصت واست ميل ميكنم واي به حالت بخندي بهم
ویدا
22 اردیبهشت 93 17:42