محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

ساعت سه و نيمه صبحهههه

1393/3/20 3:34
نویسنده : مامان فاطمه
131 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام

خب الان اين يعني چي؟!تا همين الان داشتي تكون ميخورديو نزاشتي من بخوابم . باباييو هم بدخواب كردي . پاشده هي نازت كرده هرچي دعا بلد بوده واست خونده اما دريغ از يه لطف از طرف شما !!!دلخور

خوب اون تو واسه خودت جا خوش كردي . از وقتي از بيرون برگشتيم يه سره داري شيطنت ميكني و حواست هم نيس كه مامانيو چقدر اذيت ميكني . اينقدر خودتو شكم مامانيو سفت كردي كه نفسم بالا نمياد

امروز حسابي كلافم كردي . همش بداخلاقي كردم سکوت خب تقصير خودته قهر

چهارشنبه ميرم پيش خانوم دكتر . خدا كنه بگه ديگه چيزي نمونده

ماماني لطفا تا جمعه بيا متنظر. اون تو جات تنگ شده هم خودت اذيت ميشي هم من

بيصبرانه منتظرتم عزيزم محبت

ببخش اگه گاهي بداخلاقي ميكنم دست خودم نيس عزيز دلم

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان موعود
20 خرداد 93 9:42
خب بیاد بیرون که بد تر نمیزاره بخوابی خواهر جااااااااااااااان
مامان فاطمه
پاسخ
دلم ميخواد تا دوسالگيش نخوابم شبو روز اما الان بياد بيرون جلو روم باشه مطمئن باشم حالش خوبه اون تو نميبينمش كه هر لحظه يه چي مياد تو ذهنم واي الان اگه خدايي نكرده بند نافش بپيچه دور گردنش ... واي اگه اون تو پي پي كنه ...واي چرا تكونش اينطوريه چرا اونطوريه خل شدم رفت خاهر
مامان نی نی
20 خرداد 93 10:41
مامان اعصاب نداریا تازه اول راهههههه
مامان فاطمه
پاسخ
واي از اعصاب نگو دوست جونم . اين روزا حسابي داغونم
مامان سید امیر علی
20 خرداد 93 12:01
سلام . ان شاا.. زود دنیا میاد و می بینیش. این دل نگرانیا واسه همه هستش. لینکت می کنم مامان پارسا جون . ان شاا.. خبر به دنیا اومدنش و سالم بودنش رو بدی به لطف خدا.
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم
ویدا
20 خرداد 93 13:10
نبینم بعدا به پسملت بگی گریه نکن شیطونی نکن میخوام بخوابم از الان تمرین کن مادر
مامان فاطمه
پاسخ
چشم
سوگند
27 خرداد 93 13:41
خب خوابش نمیومدههههههههه دههههههههههههه چرا بد اخلاقی کردی باهاش