محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

دومين چكاپ

1393/4/16 14:27
نویسنده : مامان فاطمه
207 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام محبت

ديروز عصري رفتيم پيش اقاي دكتر و ايشون هم بعد ديدن جواب آزمايشت گفتن كمي زردي داري كه اونم كم كم بمرور زمان خوب خواهد شد آرامو نياز به هيچ دارويي نداري. الهي شكر .

بعدشم واسه اينكه ببينن خوب شير ميخوري يا نه وزنت كردن كه شده بودي 4200 محبت.مامان فدات بشه بوس گوش شيطون كر هر روز داري سنگين تر از روز قبل ميشي و باهوشتر و هوشيار تر . وقتي شير ميخوري زل ميزني تو چشام و وقتي باهات حرف ميزنم با دقت گوش ميديو نگام ميكني . جديدا هم اگه صداي من يا باباييو بشنوي  يا وجودمونو حس كني تا هرجا بريم با چشات تعقيبمون ميكني .

بابايي هم هروقت بي قراري ميكني واست نوحه ميزارهسکوتهنوز سر اين موضوع باهم به تفاهم نرسيديم غمگین

اميدوارم بتونم قانعش كنم حداقل يه اهنگ اروم و سنتي واست بزاره . من خودم اون نوحه رو كه ميشنوم غم دنيا مياد تو دلم غمگین. ميترسم واست خوب نباشه . به هر حال با شنيدنش اروم ميشي و اين دليل قانع كننده ايه واسه بابايي غمناک

دوستت دارم قند عسلم بوس

پسندها (2)

نظرات (6)

سوگند
16 تیر 93 16:29
عه اینجا بودی پ چرا کلوب نیومدی ها خب خدارو شکر نوحههههههههه و در آخر
مامان فاطمه
پاسخ
خاصه ديگه ميخواد پسرشم خاص باشه
مامان نی نی
16 تیر 93 17:43
خدا رو شکر... مواظب گل پسر باشی فاطمه جون
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون چشم خاله جون
سوگند
17 تیر 93 1:06
وبازهم
هستی مامی
17 تیر 93 10:42
سلام گلم خداروشکر خب قرآن بزارین براش
مامان مرجان
8 مرداد 93 10:52
سلام عزیزم مبارک باشه قدم نورسیدتون.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم
خاطره
16 مرداد 93 22:43
سلام من عاشق بچه هاهستم هزارماشاالله خداحفظش کندبرایتان
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عزيزم