محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مامانی وباباییزندگی مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات قند عسل مامان و بابا

جواب ازمايش

1393/4/13 17:14
نویسنده : مامان فاطمه
205 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام محبت

عزيزم بابايي چهارشنبه عصري رفت و جواب ازمايشتو گرفت  زرديت 9.9 هستش و دكتر ازمايشگاه به بابايي گفته كه كم كم خوب ميشي و جاي نگراني نيست . خدا رو شكر. يكشنبه قراره بريم پيش دكترت. انشالله اونجا هم همينارو بشنويم . 

بابايي روز پنج شنبه با يه دكتر ديگه صحبت كرده و دكتر هم گفته كه گاهي بهت اب جوشيده سرد شده بديم و همينطور شير خشت .

منم واست درست ميكنمو ميريزم تو شيشه تا بخوري اما انگاري مزشو دوست نداريو بعد مزه كردنش همه شو ميريزي بيرون !

منم بيشتر واست درست ميكنم تا حداقل نصفشو بخوري چشمک

مامان فدات بشه خيلي دوستت دارم عزيزم بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی
14 تیر 93 1:35
شیر خشت ندی به پسملمونا خدا رو شکر که خوبه
مامان فاطمه
پاسخ
واسه زرديش لازمه . يه داروي گياهيه واسه پايين اوردن زردي . ممنون
ویدا
14 تیر 93 9:34
چرا شیر خشک فاطمه؟ شیر نداری؟ این کارو نکن...خودت بخور تا شیرت بیاد... بجون خودم راست میگم
مامان فاطمه
پاسخ
شير خشت عزيزم دارو گياهيه واسه پايين اوردن زردي استفاده ميشه خداروشكر شيرم خوبه . اضافه هم مياد ميدوشم ميريزم پاي ناودون خخخخ
ویدا
14 تیر 93 14:23
شیر خشت چیه؟؟؟فکر کردم اشتباه تایپیه نریز دور خوووو! خداروشکر که شیرت زیاده...
مامان فاطمه
پاسخ
خخخخ گفتم كه خانوم مهندس يه سرچ بزن ببيني شكلشو ميريزم تو اب جوش سرد كه شد صاف ميكنم ميدم پسملي بخوره البته همه رو تف ميكنه ميده بيرون مجبور ميشم خودم بخورم
ویدا
15 تیر 93 3:27
دمش گرم مردیه برا خودش
هستی مامی
15 تیر 93 10:47
سلام عزیزم انشا الله هر چی زودتر بهتر شه گل پسر از طرف من ببوسش
مامان فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنون
سوگند
15 تیر 93 16:36